Shopping Cart

دفتر مرکزی: 02128423963

فروشگاه آیدی گیم با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل فوری

معرفی بهترین ترکیب کاراکتر های برتر ماه می در بازی فری فایر

معرفی بهترین ترکیب کاراکتر های برتر ماه می در بازی فری فایر


معرفی بهترین ترکیب کاراکتر های برتر ماه می در بازی فری فایر

یکی از اصلی ترین حالت های بازی Free Fire کلش اسکواد است. در این حالت، دو تیم چهار نفره در هفت دور به مصاف یکدیگر می روند. طرفی که در بالای آن قرار می گیرد ، بویا را دریافت می کند! وجود کاراکتر ها در میدان جنگ بسیار تأثیرگذار هستند زیرا توانایی های ویژه ای دارند که می توانند نتیجه بازی را جابجا کنند.
در حال حاضر بیش از 39 شخصیت در بازی فری فایر حضور دارند.

معرفی بهترین ترکیب کاراکتر های برتر ماه می در بازی فری فایر

علاوه بر این، بازیکنان می توانند توانایی کاراکتر ها را برای ایجاد ترکیب شخصیت ها ترکیب کنند. آنها از یک مهارت active و سه مهارت passive تشکیل شده اند. در این مقاله سه ترکیب برتر شخصیت برای حالت کلش اسکواد را به شما معرفی میکنیم. نکته قابل توجه این است که هیچ کاراکتر دیگری در این لیست تکرار نشده است تا گزینه های وسیع تری را در اختیار بازیکنان قرار دهد. بازیکنان همیشه می توانند کاراکتر ها را براساس اولویت و سبک بازی آنها ترکیب و با یکدیگر مطابقت دهند.

Alok + Jai + Jota + Moco (1

Alok: Drop the beat
Jai: Raging Reload
Jota: Sustained Raids
Moco: Hacker’s Eye

توانایی Alok او را به یکی از محبوب ترین کاراکتر های فری فایر تبدیل می کند. به این شکل که با ایجاد هاله 5 متری در اطراف خود که 5 HP را به مدت 10 ثانیه بازیابی می کند، منبع دائمی بهبودی را برای بازیکنان فراهم می کند. علاوه بر این ، سرعت حرکت را %15 افزایش می دهد.
کاراکتر Jai در بازی فری فایر با مهارت Raging Reload پس از اینکه بازیکنان دشمن را از بین برد ، به طور خودکار ظرفیت مهمات اسلحه را با درصد مشخصی به طور مثال (45٪ در حداکثر سطح) بارگیری می کند.

لازم به ذکر است که این مهارت تنها به کلاسهای اسلحه AR ، Pistol SMG و SG محدود می شود.
کاراکتر Jota با مهارت Sustained Raids بعد از هر کشته شدن 40Hp را با استفاده از سلاح دسته شاتگان ها یا SMG بازیابی می کند. با این حال، زمان خنک سازی آن پنج ثانیه است.

Moco در بازی فری فایر این توانایی را دارد که به هدف به مدت پنج ثانیه شلیک می کند. همچنین موقعیت مکانی دشمنان نشانه گذاری خواهد شد و با هم تیمی ها به اشتراک گذاشته می شود. این به بازیکنان امکان می دهد حرکت بعدی خود را از لحاظ استراتژیک برنامه ریزی کنند.

K + Miguel + Antonio + Joseph (2

K: Master of All
Miguel: Crazy Slayer
Antonio: Gangster’s Spirit
Joseph: Nutty MovementK

کاراکتر k توانایی بسیار منحصر به فردی دارد زیرا دارای دو حالت مختلف ، از جمله جیو-جیتسو و روانشناسی است. که هر کدام از آنها به شرح زیر است:
حالت Jiu-jitsu: بازکنان در شعاع 6m افزایش 500 درصدی نرخ تبدیل EP خود را دریافت می کنند.
حالت روانشناسی: هر دو ثانیه دو EP را تا 150 EP بازیابی می کند.

کاراکتر Miguel با مهارت Crazy Slaye به خوبی با توانایی کاراکتر K همگام سازی می شود ، زیرا پس از هر بار کشته شدن، بازیکنان 80 EP را بازیابی می کنند.
کاراکتر Antonio در فی فایر با مهارت Gangster’s Spirit در لحظه شروع بازی 35 HP اضافی به کاربران ارائه می دهد. بنابراین ، بازیکنان با 235 HP شروع به بازی می کنند.
و در نهایت بازیکنان می توانند با استفاده از توانایی جوزف در فرار و هجوم به دشمنان استفاده کنند. مهارت این کاراکتر خسارت ، سرعت حرکت و سرعت دویدن را تا 20٪ افزایش می دهد.
با خرید جم فری فایر از فروشگاه های معتبر آیدی گیم این امکان را دارید تا سطح بازی خود را تا حد قابل توجهی بالا ببرید.

Chrono + Shirou + Dasha + Hayato (3

Chrono: Time Turner
Shirou: Damage Delivered
Dasha: Partying On
Hayato: Bushido

با وجود اینکه کاراکتر کرونو به شدت با به روزرسانی جدید بازی فایر دست و پنجه نرم می کرد ، این شخصیت همچنان یک گزینه عالی برای حالت کلش اسواد است.

این توانایی یک میدان نیرویی ایجاد می کند که میزان 600 آسیب از دشمنان را مسدود کرده و سرعت حرکت را 15٪ افزایش می دهد. این افکت ها برای چند ثانیه طول می کشد و 170 ثانیه زمان خنثی دارد.
شیرو با مهارت Damage Delivere به وسیله ضربه زدن به حریف ، دشمنان را در محدوده 80 متری خودش در مدت زمان 6 ثانیه برچسب گذاری می کند. 100٪ نفوذ زره در اولین ضربه به دشمن برچسب خورده افزایش یافته است. همچنین زمان خنک سازی آن 20 ثانیه است.
در ادامه مهارت کاراکتر Dasha دارای مزایای متعددی است. از جمله کاهش recoil اسلحه تا میزان زیادی، کاهش جمع شدگی و لگد اسلحه، کاهش صدمات ناشی از سقوط و کاهش زمان بهبودی بعد از زمین خوردن بازیکن می شود.

همه این موارد Dasha را به گزینه ای عالی برای اضافه شدن به ترکیب تبدیل می کنند.
کاراکتر Hayato در بازی فری فایر آخرین شخصیت در این ترکیب است و توانایی “Bushido” با هر 10٪ کاهش در حداکثر HP 10٪ نفوذ زره اضافی دارد. همچنین، اگر نسخه بیدار را داشته باشند ، آسیب از جلو 1٪ کاهش می یابد.

کلام پایانی

همراهان عزیز ترکیب های معرفی شده در این مقاله با دید پیشنهاد از طرف تیم آیدی گیم به شما معرفی شد. با تمرین و کسب مهارت و پیدا کردن مهارت های دیگر هر کاراکتر شما هم می توانید ترکیب مورد علاقه خود را پیدا کنید و با اینکار هیجان و لذت بازی خود را دوچندان کنید.

امتیاز دهید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم آیدی گیم در تلاش است با ارائه خدمات با کیفیت خدمت شما مشتریان عزیز رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نموده و سفارشات شما را در کمترین زمان دهد.

تماس با ما
  • شماره تماس پشتیبانی : 09215637245
  • ایمیل : support@idgame.ir

نماد اعتماد الکترونیکی آیدی گیم

سایت آیدی گیم در زمینه خرید درون برنامه ای بازی های آنلاین و اینترنتی، فعالیت خود را از سال 1400 آغاز کرده است و با هدف جلب رضایت مشتریان و تحویل سریع سفارشات، کار خود را بصورت رسمی آغاز کرده است. آیدی گیم عنوانی است که در متن زیر به معرفی خدمات ارائه شده آن خواهیم پرداخت. آیدی گیم در زمینه خرید Gem جم ارزان، سکه، پول،موجو خرید یوسی و … بازی های گوناگون که تا به امروز معرفی و عرضه شده اند فعالیت میکند . با در نظر گرفتن اهمیت امنیت خرید مشتریان، سفارشات جم Gem و سکه بازی ها و گیفت ارزان در سریعترین زمان ممکن انجام میشود. آیدی گیم در زمینه پشتیبانی آنلاین از طریق پیام و شماره تماس مندرج در سایت ، همواره همراه شما خواهد بود و پاسخگوی تمام سوالات شما میباشد. سفارشات خود را به راحتی میتوانید از راه های ارتباطی درج شده ، پیگیری بفرمایید. همچنین خرید جم بازی هایی نظیر : جم فری فایر، جم هی دی، جم کلش اف کلنز، سی پی کالاف دیوتی موبایل، یوسی پابجی ، در سایت آیدی گیم پشتیبانی میشوند. سایت آیدی ، انجام خرید های شما را با بهترین قیمت ممکن بر عهده گرفته و درصد بسیار کمی بابت هر خرید از شما در هنگام سفارش دریافت خواهد کرد.